Rodzaje zajęć

Aby sprostać wymaganiom naszych klientów zapewniamy różnorodność zajęć oraz fachową opiekę wykwalifikowanych instruktorów. Prowadzimy zajęcia dla osób w każdym wieku, początkujących i zaawansowanych.


RODZAJE ZAJĘĆ

 

AQUA AREOBIK

– Ćwiczenia grupowe w wodzie. Lekcje dla osób o rożnej formie sprawności, polecane dla osób z nadwagą lub otyłością. Mogą w nich uczestniczyć osoby z problemami aparatu ruchowego.
Rodzaje zajęć

 

 

BODY SHAPER, TONNING

– Ćwiczenia kształtujące wytrzymałość siłową. W zajęciach stosujemy ciężarki lub taśmy. Zalecamy tę formę wszystkim którzy chcą poprawić tonus mięśniowy i ujędrnić ciało. Zajęcia 60min

 

 

LOW IMPACT AREOBIC

– Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności przeznaczone dla osób z nadwagą lub problemami układu kostno- mięśniowego. Program tych ćwiczeń pozwala spalić tkankę tłuszczową poprzez zastosowanie wielu kompozycji dynamicznych kroków marszowych ale bez fazy lotu czyli podskoków.

 

 

STEP AEROBIK

– Układy na platformach o regulowanej wysokości nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej. Intensywność zajęć umiarkowana (basic) lub wysoka (II) w zależności od stopnia zaawansowania. Duża ilość ćwiczeń wzmacniających na brzuch, klatkę piersiową, uda, pośladki.
Rodzaje zajęć

 

 

Biodra Uda Pośladki (BUP)

– Zajęcia zalecane przy spalaniu tkanki tłuszczowej, oraz ujędrniające ciało. Po 15 minutowej rozgrzewce, wzmacnianie w pozycjach izolowanych niskich. Umiarkowana intensywność.

 

 

BODY BALL

– Zajęcia z piłkami przeznaczone dla osób o różnej sprawności. Ćwiczenia pobudzają mięśnie do zrównoważonego wysiłku, w naturalny sposób przywracają balans mięśniowy. Ćwiczenia na piłkach stosuje się w profilaktyce i terapii bólów kręgosłupa.
Rodzaje zajęć

 

 

TAE-BO

– Ćwiczenia aerobiku wzbogacone o elementy boksu i kickboxingu. Pozwalają w kontrolowany sposób wyzwolić negatywną energię i stłumić agresję. Zajęcia o dużej intensywności. Ćwiczenia poprawiają koordynację ruchową, kształtują gibkość, poprawiają siłę mięśniową.
 

 

 

NORDIC WALKING

– Prowadzimy również zajęcia typu NORDIC WALKING – to sport polegający na maszerowaniu ze specjalnymi kijami. Rozwija siłę i wytrzymałość ramion, spala więcej kalorii niż przy bieganiu lub chodzeniu, zmniejsza nacisk na kolana, biodra i plecy co daje korzyści dla tych co mają słabe mięśnie. Nordic Walking jest jednym z nielicznych rodzajów sportu, który nadaje się znakomicie do uprawiana przez osoby z zaburzeniami sprawności fizycznej. Jest zalecany zapobiegawczo jak i przy rehabilitacji.
 

 

 

PILATES

– Pilates to ćwiczenia świetnie kształtujące ciało, ale również wpływające na dobre samopoczucie. Są wykonywane przy wolnej, spokojnej muzyce. Wprowadzają nas w nastrój relaksu i odprężenia oraz poprawiają wygląd.

Ćwiczenia Pilates koncentrują się wokół rozciągania, naprężania i rozluźniania mięśni. Polegają na wykonywaniu precyzyjnych, ale powolnych ruchów. Angażują nie tylko duże mięśnie, ale także te najmniejsze i położone głębiej. Stają się one bardziej elastyczne, a dzięki temu cała sylwetka nabiera sprężystości i ładnego, smukłego kształtu.

Podstawą Pilates nie jest ilość powtórzonych ćwiczeń lecz ich jakość. Dlatego ćwicząc Pilates koncentruj się na każdym ruchu, tak ażeby był wykonany prawidłowo. Tylko taki ruch pozwoli osiągnąć zamierzony efekt. Równie ważny w tej metodzie jest prawidłowy oddech. Musi być on skoordynowany z pracą ciała. Wykonując ćwiczenia kontroluj także swoją postawę. Skoncentruj się na ruchu i na tym, jak powinien być wykonany prawidłowo. Staraj się myśleć nad tym, co robisz i jak robisz. Na początku może to być trudne, ale w miarę ćwiczeń stanie się łatwiejsze. Nagrodą za wytrwałość będzie piękna, zgrabna sylwetka.
Rodzaje zajęć

 

 

ZUMBA

– to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i fitnessu. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

 

 

TRENING FUNKCJONALNY

– Trening funkcjonalny jest nowym trendem w nowoczesnym podejściu do treningu, zarówno w fitnessie jak i w treningu personalnym. Podstawową zasadą, która rządzi budową treningu funkcjonalnego to wielostawowość ćwiczeń (brak ćwiczeń izolowanych) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w ruchach życia codziennego. Złożoność wykonywanych ćwiczeń w treningu funkcjonalnym pociąga za sobą wymuszenie intensywniejszego krążenia krwi, a co za tym idzie, poprawę jego działania oraz wzrost wydolności organizmu - wytrzymałości tlenowej i mieśniowej. Trening funkcjonalny harmonijnie wzmacnia mieśnie całego ciała i symetryzuje je. Wielką zaletą jego jest to, iż aktywuje wszystkie rodzaje włokien mięśniowych, mieśnie głębokie oraz posturalne, odpowiadające za prawidłową postawę oraz za zdrowie kręgosłupa. Trening funkcjonalny to trening który pozwoli ci jednocześnie na poprawienie kondycji, przygotowanie do zimowego białego szaleństwa, jak również do pokazania super sylwetki na rozgrzanej słońcem plaży. Trening funkcjonalny jest treningiem prozdrowotnym. Dzieki równomiernej stymulacji całego organizmu wyrównuje napięcia mięśniowe i tonizuje ciało. Dla początkującego adepta, trening funkcjonalny wydawać się może intensywny, lecz jego efekty zauważalne są już po 3 tygodniach regularnych treningów. W przeciwieństwie do treningu z dużymi ciężarami w systemie kulturystycznym, trening funkcjonalny nie pociąga za sobą wzrostu objętości masy mięśniowej (jeśli nie ma takiej potrzeby), a jedynie zwiększenie tonusu i poprawę gęstości mięśnia.
 

 

 

TRX

– System lin TRX został stworzony na potrzeby US Navy SEALS, elitarnej jednostki wojskowej USA. Jest rewolucyjną metodą wykonywania ćwiczeń wykorzystującą obciążenie własnego ciała. Pozwala bezpiecznie wykonywać setki różnorodnych treningów, które budują siłę, elastyczność, równowagę, mobilności, a także skutecznie zapobiegają urazom, dzięki możliwości samodzielnego wyboru poziomu trudności dostosowanego do indywidualnych potrzeb każdego ćwiczącego. Dzięki zmianie kąta nachylenia ciała, możemy zwiększać poziom trudności danego ćwiczenia, stawiając przed sobą coraz więcej wyzwań z treningu na trening.
 
Siłownia Czechowice
fitnes Czechowice-Dziedzice
KONTAKT: 032 215 22 83 | 604 248 845
Copyright © 2012 stronki.pl | Design: